Kondicionierių pildymas Šiauliuose. Prieš pildant freonu, sistemą būtinai tikrinama aukštu slėgiu – 23 bar. Tokiu būdu tikrinamas kondicionieriaus sandarumas. Po to, sistema pakartotinai tikrinama vakuumuojant. Aptikus nuotekį – kondicionierius remontuojamas.
Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
– Sulūžę, ar prasitrynę vamzdeliai,
– Korozijos paveikti, prakiurę radiatoriai,
– Druskos pažeistos kompresorių tarpinės,
– Sudegusios elektros movos,
– Strigę kompresoriai,
– Pažeistos freoninės žarnos,
– Užsikimšęs salono oro filtras,
– Užsikimšęs freono filtras (resyveris),
– Pažeistas garintuvas,
– Užsikimšęs drenažas,
Praktiškai visi kondicionieriaus gaminiai gaminami iš aliuminio. Aliuminio remontui mes naudojame gamyklinę technologiją – aliuminio litavimas specialiu lydmetaliu.
Pažeistas žarnas keičiame naujomis, o kai kuriais atvėjais, aliuminio vamzdžius keičiame žarnomis. Tokiems gaminiams suteikiama amžina garantija.
Kondicionieriaus radiatorių tik išimtiniais atvejais apsimoka remontuoti, dažniausiai jie keičiami naujais su vienerių metų garantija.
Kompresorių sandarumo problemos sprendžiamos paprastai: kompresorius pilnai perrenkamas ir sudedamos naujos sandarinimo detalės.
Sugedusios elektros movos gali būti pagaminamos, arba keičiamos naujomis.
Užiteršę salono filtrai keičiami naujais, šiuos filtrus rekomenduojama keisti kas 10,000 km.
Užsikimšus freono filtrui (resyveriui), jį privaloma keisti nauju. Keičiant kompresorių, filtrą (resyverį) keisti būtina.
Užsikimšęs drenažas – dažna problema su kuria susiduria Audi A-8 vairuotojai.